söndag 14 mars 2010

Family

mina grabbar!






























åh vilka underbara dagar det e nu...massa sol...man kan ju till och med sitta ute sola sig lite och lillan sover ute med nu varje gång det går...hon tycker det e så skönt, sover flera timmar! allt lever upp bara solen tittar fram....

















I går kväll va kattis och dan här och åt middag med lilla Aimee .hon e så söt lillan.vi kollade så klart in medlodifestivalen också..(rätt låt vann absolut) käkade god mat o andra smaskigheter..så klart åkte världens roligaste spel fram. haha. jag skrattar lika mycket varje gång.va f*n e en stångkorv?det e såå min humor.













I går träffade vi ju min syster med familj också som kommit hem nu efter en månad i Thailand..dom är så efterlängtade..så skönt och ha dom hemma..dom är sååå bruna..fuskisar.









åh som hade dom med sig massa fint till oss också, dom e så snälla...jag fick två klänningar och en bikini...det satt jätte bra alltihop=)=) och andreas fick 3 jätte snygga tshirt..lisa fick super gulliga shorts med tunika till och liam så coola kläder..3 shorts och 3 tshirt..så nu e en del av hans sommargarderob klar...vi blev så glada allihopa..



















fint va?
nu ska jag sätta mig med min kalender och planera kommande vecka.och som alltid lägga upp kläder för alla dagar till barnen..sen ska vi kolla massa tv och äta godis..våra änglar somnar tidigt i kväll för i morrn e det fullt upp..
först dagis på förmiddagen sen gå långrunda när liam ska sova, sen kallinge bvc för andra svinis sprutan, sen hem och packa väskan för lilleman börjar ju sin gympa i morgon..det ska bli såå roligt..sen direkt efter det ska vi på kalas hos min syster dotter caisa som fyller år.....fullt ös...me like....
i love my life..happy happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar