fredag 19 mars 2010

torsdags vana o fredag

Va hos Johanna i går på vår Torsdags vana....mycket trevlig överenskommelse tycker jag...fick god mat och liam åt mycket bra som alltid hos henne...sen satt vi i soffan och mös..


















Sen åkte jag nerom stan och gick lite och handlade till barnen. behövdes verkligen en uppryckning i deras garderober...ett par jeans o nya badbrallor till liam och lisa fick tre body och tre super coola tights..hon e så fin i dom...






















sen va det ju tyvär inget fritids på kvällen för det e ju kaskad med fritids på söndag..så vi bestämde att vi skulle gå kvällsrunda istället...e mysigt o gå på kvällarna...Liam gick hela rundan..jag fattar inte att han orkade, men det gjorde han..han sprang med dom andra barnen..sötlöken...





















fick inbjudan med på posten,,alltid kul med inbjudningar....lilla söta Olivia ska döpas nästa helg..och sen blir det fest på kvällen..mycket Trevligt ska det bli=)


















bjuder på två bilder till på världens underbaraste.

Härligt med Fredag, vi ska bara vara hemma och äta gott och ha det mysigt jag o älskling..barnen kommer somna tidigt i kväll..i morgon förmiddag ska vi storhandla tror jag..min lista e inte liten.... sen ska vi hitta på nåt roligt med liam...på söndag e det kaskad..känns som denna helgen kommer susa förbi...

bye bye,,happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar