tisdag 9 mars 2010

`Hepp

Vårt nya snygga sideboard som kom i går...


















så nu ska bara gardinerna upp och nya duken på..sen så!! gardinerna e väldigt lila men jag älskar lila....sen mina rya mattor..vi ska beställa 3 st...kommer bli så syggt.....en krit vit en havsblå o en grön....

Lillan kan äta själv minsann



















Hade lite ont i magen i går så ingen träning för min del blev det...men självklart va vi på fritids..e ju typ veckans höjdpunkt...marika va med där med sina pojkar och så va dagiskompisen tommy där med...så klart fika och massa lek...


















passar ju saga nu med åt mamma..trodde inte det men man har nog saknat henne lite i alla fall...Liam e överlycklig att hon e här...'
I dag har vart ganska fullt upp...vi struntade i dagis dag, hade så mysigt här hemma.. frida kom och fikade hos oss en sväng..sen åkte vi in och hälsade på mamma en stund, sen nu e vi precis hemkomna..lillan ska sova en stund och liam vila framför en film..jag ska göra laxpudding och sen ska jag göra en stor sats bullar....
happy``

1 kommentar: