söndag 28 mars 2010

Buske Borta

nu e min buske ett minne blott. ni som känner mig vet!!.jag har alltid gillat den men den tog så mycket stryk av snön, men jag tror ändå den hade rest sig, den va på go väg..men älskling va inte så förtjust i den...och jag måste erkänna att han hade rätt..det blev så bra utan den..mycket ljusare o finare..Sara vår alltiallo va här med o hjälpte till.. den lär brinna rätt bra i morgon när resterna ska eldas upp..det lär lilleman tycka e kul...så vi va ute en bra stund i dag..regnade lite då o då men bara dugg så det gjorde inget..sen fikade vi på bullar och en kopp the efter det!!liam va duktig o hjälpte till!!


















förresten så satt lillan själv i dag igen..hon e såå duktig!!



















sen har jag bokat tid för fotógrafering till lisa med så om 2 veckor e det dags! ville hon skulle va lika gammal som liam när han tog bilderna..så snart hänger det en ljuvlig tavla till brevid denna.
nu ska jag äta godis o titta på film....liam somnade kl 19...ja nåt bra måste man gjort för att få så underbara o snälla barn! puss o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar