torsdag 11 mars 2010

tjoho

Hej Alla!!
Johanna och melwin va hos oss i dag...vi konstaterade bl.a hur bra mammor vi e...tihi....hon hade med sig super god kladdkaka...det blev över men den e slut nu kan jag säga johanna,,och grädden med,,matvrak som man e....så det smaskade vi på + mina bullar...men innan det så åt vi väldigt flott...pommes o korv...så klart trevligt o träffa dom, tycker det bra att vi har gjort det till en vana...alla torsdagar fram över..haha....

















Sen gick jag och barnen upp till mamma en runda....

















mitt paket från hm...lillan kommer bli såå fin i sin nya tunika och sina tihgts...och jag med,,hiihi...tack för tipset världens bästa sara...


















Nu i kväll..så klart fritids,,e ju så roligt där...jag har skrattat hur mycket som helst i dag...tack vare goda vänners lag..

fritids mamman Linda och fritidspappa Chrille
















lisa håller lisa....nu till nåt annat kul....liam ska börja på gympa,,det ska bli så kul. det e familjegympa. för barn upp till 3 år ...melwin går där och tuva också så några känner han ju där..på måndagar.. jag tror liam kommer älska det..ha mammas o pappas uppmärksamhet till 100 och sen göra roliga grejer...så i morgon ska jag in och köpa shorts till honom...han kommer bli så söt....


i morgon ska vi till doktorn med lisa.. 6 månaders kontroll...vid kvart i tio och sen blir det som sagt att gå på stan lite...kanske shoppa lite kläder..ska bara förklara för älskling att liam o jag Verkligen behöver nya kläder....hihi...

by the way........JAG VILL HA SOMMAR.....NU....

1 kommentar:

  1. Har du redan hunnit beställa leggingsen? visst va dom underbart sköna? I miss you darling..får ses snart! Puss

    SvaraRadera