torsdag 4 mars 2010

Underbar dag

I dag har vi haft en underbar dag! tänkte dela med mig av den till er...
Lämnade Liam på dagis kl 9 och åkte då direkt med lillan till jasmine och hennes lilla Liancha..hon gör alltid så mysigt när vi ska komma..tända ljus och go fika..så mysigt och sitta i hennes lilla kök.....vi pratde om allt mellan himmel o jord, verkligen allt!! helt plötsligt va kl snart 11 och jag skulle hämta Liam...














hämtade upp en gapskrattande Liam och körde direkt in till Johanna och Melwin..där bjöd dom på lunch och det va uppskattat av liam som till och med satt vid bordet och åt, han tyckte det va väldigt gott..vi hade så roligt och mysigt..beror nog på att vi e så lika på många sätt...sen gick vi en runda när mina fisar skulle sova..så härligt solskensväder. alla barn sov så sött och när vi kom hem igen kunde vi prata ostört om en massa saker..hihi....jag är glad att vi bestämde en ny dag direkt..inga mera uppehåll!!













Sen hann vi hem och vi lagade lite middag, sen e det ju torsdag i dag vilket i denna familjen betyder fritids..liams favvo syssla. så va där mellan 18-20...hade jätte roligt..liam spelar innebandy, (min lilla kille spelar med dom sstora grabbarna) kommer och tar en tugga på kakan och dricker lite emellanåt bara och jag sitter och fikar och pratar med andra mammor och pappor...super nice....ja just det,,hahah tidnigen BLT va ju där med..fotade mig mamma o liam o lisa...så kanske e man med i tidningen i början av nästa vecka,,haha,,helt osminkad o allt..min vanliga otur..














Så krille, nu e du med på min blogg,,hahaha..(kompispappa från fritids)
Kolla in mina små knoddar...världens underbaraste..

1 kommentar: