onsdag 17 mars 2010

hejan o hålla kontakten...

hej alla....ja va har hänt sen sist...?
tog sprutan på liam i måndags..dock blev han inte sjuk tack o lov..fritids på kvällen kul som alltid..på söndag bjuder gården alla medlemmar på inträde på kaskad så då ska jag o liam dit,,ska bli jätte roligt att få egentid med liam...se om jag hittar en våtdräkt eller nåt till mig själv...hihi....va på bibblan o lite andra småärende med i måndags...i går fikade jag hos mamma på förmiddagen och sen gick jag med Linda och chrille och alla barn runt hejan,,liam ville inte sova för han tyckte det va så kul med barnen..han gick en bit själv..va ju underbart väder och gå i...hejan tog 2 timmar för oss att gå. sen avslutade vi med en bulle hemma på min trädgård.. så härligt med solen nu...man blir så glad av den..sen gjorde vi middag, sara och frille va här en sväng sen kollade vi på en film på kvällen..äntligen midsommar..den va riktigt kass...haha..sååå dålig...














I dag va ju Liam på dagis igen,,det e andra gången nu som han bara springer in och tycker det e jätte roligt att vara där...i måndags bara sprang han in och skrattade och vinkade till mig....sån lättnad.......Elsa med familj va här med frallor i morse så vi åt frukost ihop allihopa..sen gick hon o jag bort med våra små flickor och hämtade liam..sen fikade vi och barnen lekte..det e så kul att barnen växer upp tillsammans...det tycker jag e jätte roligt...söta lexus o liam när dom va bebisar...man ser tydligt vem som är vem av sötlökarna....bjuder på en bild på liam o elli med när jag ändå e i gång.......


vet inte va som händer i morgon, men rastlösa jag kommer nog på något,haha...nu ska jag göra världens godaste taco paj....mumma.....

Trevlig kväll på er=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar