onsdag 3 mars 2010

Vår Dag I Stora Drag

bild nummer 1= vår nya snygga byrå i vår nya snygga hall som vi köpte i dag..kommer bilder på hallen när dekorationerna e klara.. bild 2=liam o lisa fick ett paket från Gran canaria i dag av monaliz, frida o lindas mamma som har stickat superfina tröjor med mössa till..supergulligt..tack snälla..bild 3= tagit bort liggdelen nu på dubbelvagnen. hon fick lixom nästan vika tån i den nu...min lilla bebis har blivit stor bebis... bild 4=tårtan jag slängde i hop i dag på typ 10 minuter till lilla pappa som fyller år..



























liam va ledig från dagis idag. så han o jag körde min farfar på lite ärende i stan..sen hämtade mamma upp honom så körde dom en runda och kom tillbaka med supergod lunch från fiskbiten i stan..det va så gott...sen kom hanna och vi gick en runda som förvandlades till ett terrängpass i snövallar..men men vi ko´m fram till sara till slut där vi fick go fika o trevligt sällskap... sen hem o baka tårta o direkt bort till pappa som fyller år i dag..sen till linda en supersnabbis och sen hem o lägga barn....nu ska jag upp i sängen..e sååå trött..gäääsp...orkar inte ens öppna upp min nya superbra bok=) i morgon ska liam till dagis! o jag o lisa ska till jasmine o liancha och fika under tiden han e där...

natt natt

1 kommentar:

  1. Va fint det blev =) härlig färg
    Ok en stora bebban nu !! inte lätt när de växer för fort vill ju hade som små länge =) du får skaffa en till fort som tusan

    Kram kram

    SvaraRadera