måndag 22 mars 2010

gympa








Hej...va såå trött i går kväll så hann inte blogga, eller orkade inte rättare sagt...Liam va på dagis o gick kanon o lämna som alltid nu för tiden...sån lättnad! när jag skulle hämta honom för tidigt som jag alltid gör ¨så va dom inte där.. dom va ute o gick i skogen...jag gillar verkligen det dagiset..dom hittar på roliga saker och så=) på liams andra dagis hittade dom inte på så mycket alls men här e dom ofta i skogen eller ute och går eller på bibblan och lånar böcker....e så glad att vi bor här...

sen va vi ute o gick jag och sandra o linda o chrille runt hejan...gick lite fortare utan alla barn...hihi=) ja mina va med men dom sov i vagnen...och lilla amanda va också med....sen gick jag o sandra in till mig och drack en kopp varm choklad...amanda pussades med Lisa


















Sen va det ju premiär för Liam på hans gympa..han tyckte det va jätte roligt!! vi ska abslout gå igen,,vi ska gå varannan gång jag o andreas....

Liam va helt slut efter gympan...inte så konstigt med all den energin han gjorde av med.....va film på fritids på kvällen så vi körde uppom sandra i stället o kollade ín nya dubbelvagnen o ritningarna på deras kök..kommer bli helt fantastiskt fint!!!!

nu ska jag i väg med Liam till dagis om en stund och sen uppom mamma en sväng.. i eftermiddag kommer marika med sina pojkar, det ska bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar