söndag 7 mars 2010

i ordning..

oj! inte bloggat sen i torsdags..ooppsss.... så jag tar det i ordning nu..hehe....iFredags fyllde ju världens bästa mamma år så vi va där på kvällen och hon bjöd på landgång, hon hade vart så gullig och gjort en speciell landgång till liam...














Sen på lördagen så gick sara och jag runt hejan med barnen och sen gjorde vi våfflor här,,såå mumsigt så! sen va det lungt här på eftermiddagen.va bara hemma o tog det lungt!


..på lördag kväll va jag o frida hos sofie och hade lite tjej kväll..åt chips o dipp o annat gott o en massa bebisprat,,hade lisa med mig också..sen tog jag med mig kebab hem och jag o älskling och myste framför melodifestivalen...Go Pernilla W..haha....

Idag söndag har jag hälsat på mamma.. o innan det gick jag o sara runt hejan...sen handlade jag på maxi innan jag åkte hem..sen på eftermiddagen så grillade vi här utanför..jätte mysigt..

Nu tar vi det bara lungt..funderar på en kebab ikväll... e så sugen på det.. i morrn e det ju diet igen..haha...btw kommer vårt sideboard i morgon..jippii

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar