måndag 1 mars 2010

Hoppla

Go kväll....

började min dag med en låång runda tillsammans med Tove och hundarna...Mina juveler sov gott i vagnen nästan hela rundan..det va lite duggregn men det gjorde inget för det va så skönt ändå..traskade på ganska bra så va ganska varm när vi kom hem..sen gick jag upp till mamma direkt och tillbringade halva dagen på hennes kökssoffa framför spisen..lillan sov o liam lekte duktigt och själv som alltid!!!va såå härligt....

skulle till doktorn med Lisa i gen så vi åkte dit..hon har ju fortfarande hosta...tog prover och det e en vanlig förkylning hon har haft och det va inte ögon inflammation hon hade, det va helt negativt det provet,,bara varig av förkylningen...så det va skönt och få klarhet i det.....sen va det hem och kolla min diet meny va som va till middag och börja göra det...haha, det ska bli så spännande och se om detta funkar,,håller på nu i tre dagar...provar bara för skojs skull..låter osannolikt när man tittar på menyn,,men men..=)=)

vart på gympan i kväll..skönt o röra på sig även om det fattades lite ork....

hann precis hem i tid till familjen annorlunda,,,i kväll va det också mys fast utan massa gott....pust....hihi...tittar på när o fjärran nu..håller på att bestämma vilket land vi ska åka till..jag jag e sugen på turkiet men vi får se vem som vinner,,hahah


I morgon ska jag tatuera mig kl 10.00..mamma kommer hit och tar barnen och tove o jag åker...jag e så smärtkänslig och nervös....men nu ska Lisa med pryda min arm..självklart bild i morgon kväll....

sen blir det nog lungt i morgon på dagen men på kvällen kör vi i gen...först en timmes yogalates och sen ett fartfylld pass en timme om jag inte har för ont i armen....nahä nu ska jag va social med min älskling...

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar