torsdag 25 mars 2010

paradiset

mötte upp Sandra och lilla Amanda för en tur till paradiset...

Sandra inhandlade en scooter..en jätte fin..jag gick med runt o kollade runt lite vilken vagn Lisa ska ha sen..tro jag har bestämt mig...nu säljer jag ju hennes bebis vagn till Frida som snart ska ha bebis,,men e det nån som ska ha min älskade vagn så e det hon...känner jag mig själv rätt så hade jag köpt en ny till nästa bebis i alla fall...om måånga år alltså=)=)=)=) och tro det eller ej men jag köpte inget på babyproffsen,,,liam o amanda sprang runt där inne o levde loppan...sen åkte vi in till stan och gick i genom de flesta affärer..hittade en del, en svart kort kjol till mig och ny mössa till Lillan..sen blev det så klart en tur till Mc donalds med.....

sen va vi på kalas hos Ronja på eftermiddagen och fick mycket god smörgås tårta....sen va jag och Lisa ute på vår vanliga kvällsrunda med linda o chrille..liam va för trött för att hänga med denna gången....

Liam har vart på dagis i dag. lika bra som alltid nu för tiden gick det...har hämtat han för en stund sen och ska utfodra honom nu innan jag ska ut och promenixa,,se om jag får med mig mitt "gå gäng" men det tror jag nog att jag får......sen har jag massa bullar på gäsning..mina bullar e populära..snart rullar nog beställningarna in=)=)=)haha... i kväll kommer kommer syrran med familj hit och frille med för att äta middag....det ska bli hur mysigt som helst....

pösssar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar