söndag 3 april 2011

Söndag

ojdå, inte bloggat sen i tisdags..tiden går fort när man har roligt..har jobbat hela veckan..men i fredags va det fredagsmys för hela slanten!!
















I Lördags fyllde Andreas mamma år så vi va där på kalas..jätte god mat och efterrätt va det! Grabb kusinerna va där med..Lisa va så fin i sina nya kläder..nils o Lisa satt i köket och åt..
















snygg erik
















Lyckans Lisa














nils och Liam klär ut Lisa










På lördag kvällen va vi hos Sara och niklas med viktor o belle och käkade tacos. attans trevligt!! Lilla Lisa hade myskväll med mormor och sov över där så bara Liam som va med! han och engla lekte hela kvällen...I dag söndag har varit en riktig slappardag..hämtade Lisa det första jag gjorde i morse..sen har sara o andreas hållt på i köket och mamma kom igen och hämtade barnen för hon skulle ut gå..så under tiden städade jag o plockade här hemma..det behövdes...sen gick vi bort på pizzan och satte oss och åt lite god mat..nu har jag precis badat barnen och satt dom framför bananer i pyjamas och skickat iväg min blivande till maxi för veckohandling..jag har lagt fram veckans kläder till barnen så nu e alla söndagssysslor klara så nu blir det bara tv som gäller resten av kvällen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar