måndag 25 april 2011

Påskhelgen

Haft en super trevlig påskhelg!! på påskaftons morgon fick barnen ett varsitt påskägg som dom smarrade på till filmen tingeling..sååå mysigt va det..Liam sa att han älskade påsken..inte varje dag man äter en klubba till frukost..
















Sen åkte vi till min pappa på påskmiddag..jätte gott va det. han hade gjort lamm..sen kom påskkärringen även dit så alla fick ut o leta i trädgården va hon kunde ha släppt ner dom! Sen blev det lite kubbspel..jätte trevligt..Lisa va såå fin i en gul påskklänning..sen jobbade jag på kvällen!!


På påskdagen va vi hos Andreas föräldrar och åt påskmiddag, barnen fick så fina påskägg och presenter..Lisa fick en jätte fin klänning och jätte fin jacka av sin farmor o farfar och Liam fick så klart en bil tröja..sen fick dom presenter av sina kusiner..lisa en docka o liam en motorcykel o en bil, och av sara fick dom såpbubblor fast i stor storlek så blev jätte stora fina bubblor, det va mycket populärt..jätte god mat och jätte trevligt som alltid=)


På kvällen va vi på fest hos Frida o Johan..va jätte kul..som alltid när en gitar dyker upp kan man ju inte hålla truten, så en massa solo sång bjöd man på..hellre än bra finns det ju nåt som heter..hahaha..men fick lite hjälp av de andra som va där med=)hihi!!









i Dag har vi varit på den 3 påskmiddagen, men det va lika gott i dag..hos min mamma va vi=) va så mysigt, vi satt ute i solen och bara njöt..så god efterrätt o mitt favvo bröd hade mamma bakat! åt alldeles för mycket...som alltid..åh sen detta vädret de här dagarna..herregud va ljuvligt..så jäkla skönt..30 grader här i dag..vår altan e som en bastu..sol hela dagen..tur vi ska bygga tak över halva för lilla mig som inte tål solen!...som sagt en kanon påsk i år igen..dock för mycket av det goda...måste ta tag i det nu..som alltid!=)


nu vänar en jobba vecka. jobbar tis ons tors o fre..men sen e jag ledig helgen och då väntas trevligheter....har fått gå upp i % nu i 6 veckor fram över så blir lite mera jobb tider men det gör inget ska ju vara hemma hela sommaren...men därimot så har jag kommit på att jag ska klippa av mig håret...hjälp!!! men jag vill verkligen prova nått nytt..så trött på att alltid sätta upp håret..gör ju aldrig nåt med det ändå...kommer säkert ångra mig..men men det växer ju ut igen=)=) Ha en trevlig vecka allihopa..vi hörs på fredag..om inte innan förstås=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar