onsdag 20 april 2011

pegasus world








I måndags va jag med barnen på disco..va avslutning på fritidsgården..dom va så fina i discokläder..dom dansade o va så söta..o liam va helt tagen av discolampan!!drack läsk och köpte chips..en helkväll med andra ord..haha
































I dag har jag O hanna tagit hem våra hästar till mig..så nu ska dom gå här..så mysigt o ha mina troll hemma..hanna o jag gick hit med dom..vi bjuder nog på många roliga syner i denna byn..jag med en stor dubbelvagn med 2 galna ungar som absolut inte kunde sitta still utan skulle sjunga o dansa, sen höll jag två hästar samtidigt en i varje hand..bakom mig kom hanna med de 2 galna fölen som inte gjorde annat än hoppa på varandra och gick på bakbenen halva vägen..så hanna hade vilda diskussioner med dom hur man ska bete sig..jag skrattade åt henne i smyg..lät roligt, men hit kom vi ialla fall::














sen går jag på moln just nu..Vi har BOKAT EN RESA...som jag väntat på detta..vi ska till pegasus world i Turkiet...den 28 augusti och 1 vecka framåt...det e ett super hotell med all inklusive...på hotellet e det ett hur stort som helst vattenland med hur mycket som helst att göra för alla åldrar..så där ska andreas o barnen leka medans jag ligger på massagebänken nere vid havet..hahaha=) men fy fasen va roligt det ska bli..Liam kommer inte tro sina ögon när han får se detta vattenland..och piratklubb med mera med mera med mera...så underbart...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar