måndag 11 april 2011

välkommen sol

Ganska trött e man om man somnar på golvet när man sitter o leker..liten sömnig prinsessa=)älskade lilla Lisa




















Gott med glass tycker trotskungen!!!
















Min underbara dotter













Vilken underbar dag med massa sol o värme..vi har varit ute precis hela dagen. började i morse med att gå runt hejan med hanna o elli! Världens bästa hanna gjorde frukost o dricka till mina stackare då jag glömde köpa bröd i går..hihi..så kan de bli i bland..tur huvudet sitter fast.. o sen elli o liam..e både jag o hanna med så e de bråk men när jag passade elli i dag så gick de hur bra som helst..dom lekte o lekte och sjöng och hade uppvisning med bä bä vita lamm...inte ellis favorit låt men hon fick ge sig med tanke på att de e den enda liam kan..hon ville hellre sjunga happy birthday eller blinka lilla stjärna..så hon sa till liam att om hon skulle komma tillbaka hit nån gång så fick han faktiskt öva på dom..haha,,denna goa unge=)=)fast liam tyckte nog inte det lät så bra för han tog på sig hörselskydden..så roliga e dom..såå roligt o lyssna på deras diskussioner o resonemang..haha...










som sagt hela dagen ute,,älskar vår altan. (lite stökig på denna bilden)stor e den och sol hela dagen..kan inte bli bättre..har tvättat en massa tvättar i dag så härligt att hänga ut den! luktar så gott..i kväll grillade vi kyckling..hur gott som helst..jag skulle nog kunna leva på kyckling...storstädat huset i dag..händer inte varje dag kan jag säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar