lördag 9 april 2011

Så e det

Hejsan..Lördag kväll..härligt, varit på kalas hos Liams kusiner Erik o Nils i dag. dom bjöd på grillat, super gott..andra gången i år bara! barnen hade så kul o lekte så synd jag glömde kameran hemma! Lite besök har vi haft här i dagarna...sara o robban va här i går kväll och hälsade på..mycket trevligt, bara snacka o äta gotte..som det ska va på fredagsmys...Sofie o Ola o lilla Elvira har med varit här..Söta Elvira..














Johanna har med varit här med Melwin o Leia..som vanligt väckte den lilla söta ungen bebiskänslor hos mig..de e ju så mysigt...men neeej..blir inget av med det..(än) Har andra planer just nu..hihihi..3 planer om jag ska exakt!!
























Mina underbara babies..dom älskar att vara ute..kan va ute hur länge som helst..jag älskar att vi bor som vi gör..bara öppna dörren o släppa ut dom..har plockat fram alla leksaker i dag o satt ut, det va populärt! O lilla Lisa, har inte velat sova middag varken i dag eller i går..men sen somnar hon som en stock vid 18.00 sover hela natten och vaknar ändå inte tidigt, så visst det går väl an..skönt o slippa passa sovtider..men vi får se hur det slutar, kanske börjar sova middag igen..mig spelar ingen roll..










Hanna o ella pella har också varit här..och när dom skulle gå hem så ville Liam följa med dom hem..har aldrig hänt att han vill det med kompis innan..blev så glad...Hanna e så duktig på att ta Liam..hade gått jätte bra..så det va jätte kul..ända tills jag hämtade honom och han fick ett bryt för att han kunde inte förstå varför elli inte ville ge bort sina glasögon o så till honom..haha..desse barn=)=)Å Ebba löper..så nu hoppas jag att vi har valpar här hemma i sommar...=)dom blev ju så fina förra gången..men tog knappt inga bilder på dom..4 st fick hon..men en bild hittade jag när dom ligger o myser med mammas hund saga..söta va??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar