onsdag 6 april 2011

lagerhouse blocket bullar med mera

Älskar lila tulpaner

















denna lilla donnan har sån vilja..hon bara ska ha sin vilja igenom. Hon kastar saker o rivs och slåss om hon blir arg och gör arga minen..haha..ja jisses...sen klättrar hon på allt och häller ut allt hon kommer åt..hon vill pröva allt...min älskade lilla 1 åring..













i dag har vi varit på lagerhouse i växjö, min syster jag o barnen..jätte häftig affär men trodde den skulle va större! men massa fina saker va det..köpte egen receptbok, note block, fina ljus och servetter väska kakburk och bricka i det underbara muffins mönstret..och 2 super fina the koppar..en blå o en rosa..














Nu i eftermiddag har vi bakat bullar..finns nog ingen så gott som nybakta bullar..













Liam har fått ny säng..han tycker de e så kul att numera klättra upp i sin säng..han sover jätte gott i den..gjorde ett klipp på blocket..ska göra i ordning en mysa koja till honom under sängen=)














Så nu e hans andra säng till salu om nån skulle va intresserad..=) helt ny madrass till!!















Och Lisas rum e äntligen komplett..fäääärdigt..så skönt..bara bokstäver med hennes namn kvar,,men dom e på väg på posten..hittade världens finaste barn bord med stolar och nattduksbord..finaste barnbord jag sett..passade så bra i hennes rum..för hon e ju en prinsessa..

1 kommentar:

  1. Hej, jag undrar vart du köpt barnbordet=)* det var såå fint

    SvaraRadera