tisdag 29 mars 2011

mer tjat om köket

I dag har vi haft besök av 3 trofast tjejer..så roligt och ha dom här..Haylie har blivit såå stor och kan ju gå nu..


















Snön e nästan borta från vår hage och min min lilla troll familj har komit fram under snön..Det gillar vi!!










fortsätter färden mot mitt nya kök (förstår om ni e trötta på det tjatet nu) men har redan det mesta klart som ska upp i det..har handlat en del och hade en del sparat sen innan=)världens finaste handukshängare..men andreas tyckte den va ful och att jag skulle ge bort den!=) men det kan han glömma!!

1 kommentar:

  1. ja såå jäkla skönt att det börjar reda upp sig plus att det är barmark och liite varmare=)) längtar såå till våren:D
    ja det tycker jag absolut=))vi e nästan alltid lediga;))

    SvaraRadera