söndag 17 april 2011

suprice

I fredags va vi hemma hos mamma och kollade in den snygga hanen som kanske ska bli sagas nya kap...














barnen passade på att göra sin favoritsyssla,,gunga..Lisa har fått en jätte fin röd vår jacka av elli..hon va så fin i den=)











Sen åkte vi ner till Linda, hanna va med där..drack te i solen och hade det härligt! så klart med alla våra underbara ungar som förgyller tiden bara genom att finnas=) fast Lisa tjurade så klart i hop o ville inte va med på kort!











sen åkte jag och hanna på eftermiddagen ner till kävlinge med Lilla Ebba som skulle paras med fin fina Rex..han va jätte fin..gick jätte bra alltihop så nu hoppas vi på valpar i sommar..











På lördag morgonen steg vi upp i tid och gjorde oss klara för att åka på lilla Leias dop kl 10...stod länge o väl utanför kyrkan..va där redan 20 över 9 för att va säker på att komma i tid..meeen näää det va ju kl 12...vadå typiskt mig? så fick åka hem till dom och lämna dop presenten för vi skulle ju åka till ljungby jag o barnen kl 12 så då kunde ju inte vi komma!











resan upp gick så bra och barnen va så duktiga..frille hade så söta kattungar hemma..så fina..vi gick på stan o handlade lite och sen satt vi hemma hos frille o mina kusiner kom med dit. satt o hade jätte trevligt och sen gick vi och åt på restaurang..































































I dag åt vi frukost och hälsade på en till kusin till mig och hennes fina hundar..minsta hund jag sett..1700 gram...så fin..satte upp mig på första tjing på nästa valpkull=)sen när vi om hem så väntade världens bästa överraskning till mig..Frida e hemma..tack o lov..äntligen...på svensk mark..lovely..alla visste utom jag..det lyckades hanna o linda dölja bra!..sååå kul o träffa henne o johan o nova som har blivit så stor o fin=) e så skönt o ha dom hemma igen..7 månader sen sist vi sågs...så blev en härlig fika med allihopa..sen gick vi hejan i kväll...lär bli den rundan många gånger framöver..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar