fredag 29 april 2011

ny frilla

japp det har jag..vågade inte klippa mig så kort som jag tänkte men en bra bit tog jag i alla fall..men har ny tid om en månad..kanske e modigare då?=) men så här ser det ut nu i alla fall=)blev nöjd!












skulle jobbat i dag men hann bara innanför dörrarna innan dagis ringde och sa att Lisa hade petat en matkniv i ögat! så typiskt henne..stackars liten..så hon e lite svullen och röd men inget allvarligt!!så hämtade dom på en gång...nu väntar vi på Andreas som e och handlar..vi ska grilla lite..sen ska jag på fotboll..dom möter hällaryd i kväll.. 3 matchen för säsongen..vunnit de två första o hoppas så klart de vinner i kväll med=)i morgon e det festligheter hela dagen lång!! Liam ska till moster och sova och lisa också om hon inte blir värre i ögat då får hon hänga med mig på fest!!

1 kommentar:

  1. jättefiint!!!

    stackars lisa;( låter extremt obehagligt;(

    SvaraRadera