tisdag 12 april 2011

som en tupp

Stolt som en tupp e jag,,Va på utvecklingssamtal med Liam i går..fick höra så mycket gott om Liam..va så kul och höra va de säger på dagis o så..Så glad o positiv min lille kille..Tänk att min lille bebis e 3 år...o har en lilla syster...så stor han börjar bli...mitt lilla hjärta! så stolt över honom=)

















och så klart två snygga bilder på min snygga vår tjej.(med lite choklad runt munnen..men men sånt e livet=) .o mina nya vår skor..99 kr. perfekt. ska nog köpa ett par till..









Liam vaknade innan 8 i dag..fy,,inte van att va uppe så tidigt..men det gick..Lisa har krånglat i natt så hon sover nog länge i dag..vaknade o va ledsen flera gånger..vet inte alls va som va fel!! I dag ska vi till Johanna o Melwin och Leia och leka och hälsa på...=) hej svejs

1 kommentar:

  1. Åhh kommer ihåg den gången i tubbarp med kepsen, han va så liten, och nu så stor :)

    Puss

    SvaraRadera