söndag 1 maj 2011

Barnlediga!

På lördagen va vi barnlediga..lämnade barnen hos min syster så dom sov över där..gick jätte bra..=)=) lämnade dom vid 2 sen hem o göra sig i ordning sen va det dags för fest hos Ronja..va jätte trevligt..tillbringade hela eftermiddagen där med henne och hennes trevliga kompisar..stressad som man va glömde jag så klart kameran hemma, men kan ju alltid slå till med en gammal bild, funkar ju det med!


















Sen hem och förbereda lite inför kvällen då vi skulle grilla lite med johan, frida och Ola o sofie...skulle bara ta det lungt va det sagt..men det ändrades ganska fort så halv 3 på natten avslutade vi! haha..så kan det gå..pratade och hade charader och andra roliga saker som ordlekar..Denna bilden bjuder jag o soffi på..
















Frida och Sofie bjöd på en salsa uppvisning....av mycket hög kvalite..Frida e ju inte spanjorska för intet=)=)














och mitt kök,,mitt kök,,mitt älskade kök,,nu händer det grejer..golvet e klart, taket e målat, tapetserat..skåpen e där, ugnarna e på plats..lite hyllor har jag fått upp och köpt blommor till fönstret..sååå nu e det bara resten kvar..hihi..kyl frys , spishäll o lite handtag...men denna veckan med sen ska jag nog kunna inreda vårt kök..som kommer bli sååå fint..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar