tisdag 2 november 2010

Gulliga

Jobbat två pass nu och det går bra både på jobbet o på dagis, men jag saknar mina små fisar..men jag har ett super schema så ska absolut inte klaga! va väldigt ovant att stiga upp kl 06.00 i morse, det har typ aldrig hänt, barnen har nog aldrig varit vakna så tidigt. dagis fick lägga dom halv 9 sen sa dom när jag hämtade dom i dag , hihi..sömntutor...i dag har vi varit hos hästarna med sandra tuva o haylie. varken liam eller tuva va jätte intresserade av att rida, haha men va ju så tråkigt väder med..vi åkte hem hit i stället o fikade lite! Hanna o elli hängde med på! Liam o elli va så gulliga och låg på golvet o mös... Ligger uppe i sängen nu och tittar på tv. lisa fisa har varit lite kaos i kväll o inte kommit till ro ordentligt men nu sover hon sött...i morgon e jag ledig och då blir det kaskad med Elin o Lee, det ser vi fram emot...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar