söndag 21 november 2010

Hela Veckan!

Nu har en hel vecka gått i gen! tiden rusar fram! åh jag bara njuter o hänger på! Allt går så smidigt med jobb o annat så det känns jätte skönt, alla julklappar e nästan klara så ingen stress i år, fast jag hör i och för sig till dom som inte stressar i alla fall=) älskar denna tiden på året när det lider mot jul!! Sandra o barnen har vart hos mig och hälsat på. Emil han växer så det knakar! Sen har dom haft nalle fest på dagis! ja veckan gick i ett svep! jobbade måndag morgon onsdag kväll och fredag morgon..sen har jag vart ledig hela helgen! fredags kvällen tillbringade jag med Sofie uppe på börjes på julklappshopping! när jag kom hem va Johanna o tobbe o melwin här,,JOhanna bköd på go pizza...sen fick jag klämma o känna lite på magen..de e en vilde där i..den sparkade och flyttade sig, jag kände massa med min hand,,va såå mys! fast jag kommer i håg hur jobbigt det e i slutet och hur trött man e på det..men kan inte låta bli att sakna det liite bara!! Här e mina pluttar i V 30..först liam mage sen lisa mage...















I Lördags va jag och barnen inne i Karlskrona och hälsade på Sara o barnen, fick en massa god fika!!olika bakverk, Sara is back on track=)=)på kvällen va vi för första gången på ett antal helger bara hemma o mös, barnen somnade tidigt o vi bara slappade! i dag har vi vart på karlssons o kollat lite o sen körde vi ner till mc donalds o åt..riktig söndag alltså=) i morgon e det ny vecka, jag jobbar morgon och sen e det avslutning på fritidsgården så dom bjuder på fika och kanske kommer tomten med om ví har vart snälla!!ÄLSKAR MINA SMÅ ÖVER ALLT ANNAT OCH MIN FINA BABE.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar