torsdag 25 november 2010

5 dagar

Hej allihopa...vilket härligt väder vi har, älskar denna tiden, e verkligen en julmänniska! fredag morgon nu och jag e ledig nu i 5 dagar,..så nice..har bakat lussekatter nu i veckan, eller lussebullar som jag gör, utan russin med pärlsocker. mycket godare o mycket lättare, bara att rulla de till bollar i stället. Fina Elin och Fina Lee va här så elin bakade också en sats, killarna satte vi i badet,,världens sötaste..dom e verkligen bra vänner!!
















gillar faktiskt snön, dock hatar jag att köra bilen, det tycker jag e väldigt otäckt när de e såå halt!!nu e det bara att hoppas på att snön ligger kvar också=) ..Liam har lärt sig va en tomte e och han tycker det är såå roligt o spännande!! jobbade i går kväll och när jag kom hem så möttes jag av en massa fina julsaker som andreas köpt till mig! jag blev jätte glad. bara så där liksom=).Liam fick en elmotorcykel han blev också jätte glad..Lisa fick smaskigheter från småfolk, hon blev nog gladast..sötlisa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar