onsdag 10 november 2010

nästan 11 år

I måndags hade ju dagis stängt så andreas va pappaledig och hemma med barnen! Jag jobbade 7-12.. Sen fick vi god middag hos mamma! e så tomt utan Ellen! Men nu slipper hon ha ont...fick ändå ha henne i nästan 11 år så det e vi glada över!















På kvällev va vi på fritids! Sen la jag barnen när jag kom hem och när jag kom ner så hade älskling gjort så fint, med räkmackor, gjort egen räkröra med stora räkor, sen köpt chips till mig!! då blev jag glad!! i går kom Elin och Lee till oss på förmiddagen och vi gjorde pastasallad till lunch! Liam och Lee leker så himla bra! Liam tycler såå mycket om Lee,,det är min Lee säger han..små sötingar..och Elin och Jag leker med fantastiskt bra!! hihi=)=) Dom hade valpen Ester med sig så Ebba lärde den ett o annat!! Sen på eftermiddagen mötte vi upp Johanna och Melwin för att åka till spa och bada..va jätte mysigt..så härliga duschar, men jag hade ju Lisa med mig och hon förstår inte det här med att jag o liam vill duscha länge...hon vet va hon vill lill damen=) I dag har jag och barnen varit på Börjes med Elin och Lee..vi åt och gick o kollade..jisses så mycket julit o fint det va! köpte lite julklappar med!!i morgon ska Lisa till mormor en stund och jag o liam ska köra en runda med min farmor o farfar! vi gick till macken allihopa innan. Lillan kan ju inte cykla än så hon fick gå, men hon va inte långt efter i alla fall!!precis gett mina barn lite kvällfika, nu e det bara att lägga dom och invänta bonde..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar