torsdag 4 november 2010

Liam o Lee

I går va jag och Liam på kaskad med Elin och Lee..va såå mysigt, vi badade o lekte en massa, och fikade med så klart,,det va två trötta killar som somnade som stockar i blien på väg hem!!















I dag sov vi till det lite!! kom ner vid nio tiden,,såå skönt. E kallt ute nu tycker jag, kylig vind, måste verkligen köpa en vinterjacka då min nuvarande helt plötsligt blev en smutsig hästjacka..=) har precis kommit hem igen nu efter en förmiddagsfika hos Jasmine och Liancha! va jätte mysigt, nybakta muffins och barnen lekte som attan!! nu blir det att göra lite lunch sen lägga Lisa en stund innan dagis, ska lämna dom halv 15 i dag, sen åka o jobba, andreas hämtar barnen 16.30 så hela 2 timmar blev det i dag. hihi..

Fredag i morgon!! helg igen..veckorna springer i väg! vi ska bara vara hemma och göra inegt alls i helgen, haha nä det va det väl ingen som trodde på!!! i morrn ska vi träffa sara nova o robin..på kvällen e de det middag hos min pappa, har jag bestämt och på lördag e det kalas o sen kommer belle o viktor o sara o niklas på middag på kvällen!! på söndag ska vi hälsa på tessan o micke och lille theo som vi inte har sett än..därimellan nån gång ska jag upp o ta hand om mina hästar...HIHI tjoho!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar