söndag 28 november 2010

1 advent

Första advent i dag, liam tände ljuset och sen skålade
vi på julmust och tog en pepparkaka..














Jag har varit och inhandlat mig en ny vinterjacka på team sportia, helt underbar e den, älskar den, riktigt varm o härlig!















har rivit en vägg hemma så nu finns det inget som skiljer rummen åt, blir kanonbra när det e klart!














i går va jag o mina underbara små lussebullar hos Lina i växjö, helt sjukt fint bor dom=) såå kul och träffa henne, frida va också med















Lotta Jari och Lisa va här och fikade, Liam o Lisa fick en present var så jäättte gulligt! Lilla Söta Nikki växer o växer..roligt sen när Lisa och hon kan leka!














Vi har varit hos min mamma på pepparkakshusbygge, Liam åt lite där och slängde lite på bordet där. så ingen del va hel, men mormor gav sig inte, vill Liam ha de 100 delarna i hopbyggt så ska han få det..hahahahaha,,ja vilket minne..liam tyckte det va roligast att klistra på godiset.














Julpyntat har vi med gjort lite, några tomtar och julgardiner har kommit upp...åh jag älskar julen. få plocka fram alla mina flugsvampar, jag älskar flugsvampar, har helt fullt av dom!.åh fasen va det snöar ute, ganska mysigt att stå inne och titta ut! Liam har fått sin pulka i dag så i morgon blir det väl en premiärtur i morgon..

2 kommentarer: