onsdag 24 november 2010

Julkänslor

Snöar i dag, vilket ger mig julkänslor och får mig att blicka tillbaka! 2006, mina barn fanns inte då, firade hos min syster i stan, calle o caisa va fortfarande pluttiga. underbar jul.














2007, firade hos oss i Tubbarp, Malin och hennes familj firade utomlands så det va mamma pappa frille andreas o jag! hade så mysigt. Jag va höggravid med Liam.
















2008 firade hos oss i tubbarp igen, denna gången va malin och dom också med, Liam va nästan 1 år, fyller ju 6 januari.
















2009 Firade hemma hos mamma. hur mysigt som helst,















Har blivit så att vi är med min familj hela dagen och sen åker vi till andreas föräldrar och firar med hans familj på kvällen!! Det e perfekt tycker vi att ha det så=) där e också alltid så mysigt när vi kommer på kvällen,,kul för liam att träffa sina andra kusiner med! erik axel o nils..så det blir 2 julbord för oss på julafton, kan inte bli bättre...fast nästa år när vi har renoverat klart tror jag att vi gör en stor jul här hemma hos oss..

min fina lilla tomtemor sin första jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar