måndag 15 november 2010

JObbe helg o bsk

HEEJ VÄNNER!!! länge sen nu..hur mår ni alla=)=)?! här e de fin fint.. va ute och körde med min farmor o farfar på äventyr i torsdags på förmiddagen, på eftermiddagen va vi med linda o barnen på spa,,jätte mys!! i fredags jobbade jag! älskling pausade idol, jag slutade 20 sen tittade vi på det o mös lite när jag kom hem,, jobbade 7-14 i lördags, sen va det dags för BSK fest på kvällen, va mycket trevligt,,god mat, gott sällskap och en massa dans..söndag jobbade jag, sen va vi och firade lilla pappa på fars dag!! han bjöd på lamm,,så gott=)=) Liam fick 2 julklappar i går, det blev han glad för! lego och inneskor, jag gör så så blir det inte så mycket på en gång.. han får ju av så många andra på julafton!så nu hinner han med att kolla ordentligt och leka med!!! i dag fick jag nya schemat för det kommande 7 veckorna,,världens bästa.. lämnar barnen typ dagar i veckan ett par timmar! det e lyx för mig att kunna va hemma med dom så mycket samtidigt som man jobbar! hade inte kunnat lämna dom heldagar...mina små gull!!





























OCH LITE BSK BILDER FRÅN I RDGAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar