söndag 31 oktober 2010

Tyroler fest!

va på tyroler fest i går. tack snälla mia o ola för det!! jätte roligt tema! och super god mat...allt enligt temat! Liam sov hos världens bästa mormor och lisa sov hos världens bästa farmor.. sån tur man har med alla i familjen som hela tiden ställer upp med glädje!! vi e lyckligt lottade!!blev en massa dans på kvällen,,haha..










i morse hämtade vi upp våra barn, sen hem o slappa..Jonny min kusin som e nere kom och va hos oss lite, ska åka upp till honom nån helg, hade vart jätte kul! Sen tog barnen ett bad lisa ser så rolig ut när hon har badat. min söting













I eftermiddag gjorde vi riktig söndagsmiddag! fläskfile med gräddsås o potatis, va så himla gott! sen gick vi ut och gick hem till min pappa och hälsade på. vi va ute, liam leker alltid med barnen som bor granne med honom, så dom cyklade fram o tillbaka en låång stund medans vi stod och pratade! lisa e så fin i sin nya overall vi köpte till henne och hennes fina mössa hon fick av farmor!!


sovit typ 3 timmar i natt så lite sliten e man allt!! barnen e redan trötta så blir en tidig kväll för dom i kväll, själv ska jag ta en låång dusch, sen upp i soffan med chips o dipp och kolla ensam mamma söker...sen blir det upp i sängen och fortsätta glo lite på tv där...för i morrn börjar allvaret, barnen till dagis och jag ska Jobba! fast blir en mjukstart för alla, jag lämnar som 14.30 och sen hämtar andreas dom när han slutar 16.00.. mitt schema e så bra att jag nästan inte kan tro det e sant!! e ledig hur mycket som helst, så jätte skönt både för mig och barnen och andreas!!! så hela la familia kan fortsätta nästan som vanligt!!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar