torsdag 2 december 2010

Snart åker vi!=)

känns som om vi har mer snö här ute på landet..men kanske e samma, fast det är skillnad mot i stan..men de e härligt..














pulka åkning har det blivit en del..lättre att dra dom i en varsin pulka när man ska gå någonstanns än dra dom i vagnen, en dag åkte vi med Hanna och Elli..kul kul






















Samma dag va vi hos Sandra i Hoby och fikade, tycker så synd om dom efter allt som hänt..hoppas allt löser sig till det bästa! men det va mys o träffas=)Sandra e så go=)















Massa bad i badkaret blir det för barnen, dom älskar att bada bra sysselsättning om man e för lat för att gå ut i snön!hihi.









Lisa e såå rolig nu. allt som Liam gör ska hon göra. hoppa i vattnet, vara under vattnet köra bilar, allt verkligen..man kan bara skratta åt henne, hon e så underbar vår lilla tjockis=)hon för sån glädje med sig=)hon e så bestämd och vet precis hur hon vill ha det, stackars den som inte lyder henne..kommandoran..













Lisa fisa och mina underbara syskonbarn..calle o caisa








Hästarna lever,,försöker vara där så ofta så möjligt o visa mig i alla fall..fölen e så söta nu, ser ut som urhästar, ansiktena sitter lixom i hop med kroppen, syns inte att dom har en hals..gulliga..får hacka bort snön från donnas hovar men nu ska skorna av så slipper man det..snälla mamma va uppe o tog hand om mina hästar i går..konstigt nog blev det en bild på hannas föl i stället för mitt,,haha, men han ser likadan ut fast vit med bruna fläckar..

i morgon kommer min syster med familj hit, dom ska bo här från lördag till söndag då jag o älskling ska på romantisk lyxweekend i jönköping, massa shopping, bubbelbad på rummet, spa avdelning, 3 rätters middag,,har redan tjuvkikat på menyn, helt galet gott, blev hungrig direkt!! kommer inte ens i håg när vi gjorde nåt heelt själva sist,,va nog år sen..säkert innnan vi fick Liam..vi har hittat på mycket men inte med övernattning så det ska bli kul..vet att jag kommer sakna barnen när kvällen kommer men vi ska ta vara på tiden!! .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar