måndag 30 juli 2012

Vår helg!

FREDAG
I fredags hoppade vi stranden trots denna hetta som va..vi var och handlade och gick på stan lite..vi köpte en pool och barnen fick varsin sufrbräda som liam kallar de fast de är flytbräda...dom va kanon bra och liam älskade sin...

När andreas kom hem så åkte vi på släktträff med hans familj. va jätte trevligt och dom hade en stor pool som blev en succe och liam låg i mest hela tiden..och lékte med sina söta kusiner.
När vi körde hem därifrån på kvällen hoppade jag av hos frida så gick vi bort till puben och tog en cider och lyssnade på lalla hansson...va hemma 23 igen. helt lagom!!


LÖRDAG
Liam hade komipsen erik hemma....jag förberedde lite för kvällen och myste med lisa.. sen körde jag dom till min syster kl 15.  ..kl 16 kom våra gäster på lite förfest inför rocka billy på gnistan!!! va jätte kul..

(hade inte foppa till när vi åkte..lovar)

dock blev jag tyvär inte långvarig på gnistan då en liten herre fick en stark mammalängtan så min mamma hämtade honom och sen mig och körde hem oss...så jag missade bandet jag ville se och dansa till...men att komma hem och sitta prata lite med liam och sen mysa ner oss i sängen va inte helt fel det heller...tror det blev för mycket för honom att sova borta 2 helger i rad..de sover ju aldrig borta nästan....

SÖNDAG
Liam va i väg och lekte hela dagen med både erik o måns..så kul att de leker så bra alla 3 hemma hos varandra..e ju bara de 3 killarna i byn!! så tycker det är jätte kul!!

på eftermiddagen så kom Robin till oss ett par timmar..de lekte och jag såg knappt skymten av dom!! så söta..

åren går...sötlökar

På kvällen blev vi bjudna på middag av fia o erik..mycket gott va de..och massa gottit efter..

I dag har vi besökt tingsryds marknad. åkte lite karusell och handlade en varsin leksak...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar