söndag 8 juli 2012

Hej
glada nyheter, blir inget blogguppehåll..innan kunde det ta mig många timmar för ett inlägg och nu skulle vi få det nya bredbandet om 3 månader så tänkte jag får vänta..men så storstädade vi Liams rum och under hans tält låg en sladd som inte va riktigt i så den satte vi i och sen provade jag blogga och jipppii en bild tar 5 sekunder att ladda upp..så glad blev jag, tyckte det va konstigt för det funkade ju så bra innan!!


Bilfärder är inte populära hos oss just nu..massa bråk hela tiden. och retar o tetar varandra.. ...så är en pina och åka bil längre sträckor med dessa just nu..tack o lov för mutor, chips, godis, läsk...får nog byta platser i bilen, tror jag o lisa får sitta bak får Liam sitta fram så når det inte varandra..haha. sen så fort det kommer ut ur bilen ¨så leker de hej vilt med varnadra..konstigt!!


Världens underbaraste mammigaste lilla lisi...

I går kom vi hem från Tosselilla så i dag fick det bli en liten runda på tosia i alla fall..men va ju olidligt och gå i värmen så blev inte många köp i år..en väska en tröja och bröd så klart.

som sagt kom vi hem i går och vi har haft helt underbara dagar. barnen har varit otroliga...och Liam bara älskade att bo i husvagn, han ville inte lämna den och absolut inte åka hem..campingen va precis brevid tosselilla så det va perfekt. på dagarna va vi på tosselilla som jag är sååå nöjd med och på kvällarna grillade vi och bara myste. Linda och Jimmy och barnen kom ner till oss på fredagen  och gick med oss på lördagen så det va med roligt...sen bakom campingen hade dom en stor rally bana och en crossbana. så liam va överlycklig. på torsdagen hade de rally vi tittade på och på lördag körde de cross=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar