tisdag 17 juli 2012

hejhopp

våran Måndag
vi började med en liten runda till karlssons och handla lite ramar till barnens dagisfoto. så de äntligen kom upp..



sen åkte vi till Karlshamn hela familjen och shoppade och gick och åt..så mysigt att få ha andreas hemma med oss nu när det e semester,,jag köpte kläder..dom e väldigt rosa, jeans o skjorta..det syns inte på bilden hur rosa de verkligen är..så fina..sen hittade jag det bästa jag vet..nya örhänge..så nu har jag till alla festligheter som kommer nu..

sen åkte vi direkt till fia o erik och så bestämde vi oss för terassen o allsång..kan säga att det ångarde jag den första timmen..Lisa ramlade och sen va hon så gnällig. hon bara skrek va vi än gjorde..tålamodet tappades ett par gånger kan jag säga..ja jisses...surfis 
Sen vände det tack o lov och det va glada barn som dansade och lekte och åt glass..


Va spanar de på??????

Kanske på Nick Borgen som va där.. ni vet we are all the winners we are all the best..gillar honom mycket och va så klart tvungen att ha en bild!! haha pinsam som man är..



Erisch spanar på mig!


våra älskade crazy kidz på ridtur


trött eller???? jaaa lite..hahahahaha


denna fina tavla har jag fått av min fina mamma

i dag har varit en slappadag. Liam har lekt hela långa dagen med dagiskompisen Erik. dom hade så kul..fick knappt hem Liam han ville sova över..så gulliga va dom..inte ett enda gnabb alls. dom lekte både hos oss och dom... sen va jag hos sara en snabbis och kollade in nya lyan..så fin, och så fick jag present..så fina hon känner mig!!!sen kom morfar och irene hem från danmark och hade en varsin liten klubba med till barnen..haha


detta mms fick vi i dag när liam lekte hos erik..så coola och söta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar