söndag 22 juli 2012

fest o fest

Lite besök
!! Liam visade sina crossing skills för Robin!=)




Tuffingen

och fika så klart



I fredags va det utgång på östersjö med fia o erik o josse. va bra band som spelade, the playtones och jerry karlsson och sen cover up som jag gillar jätte mycket.. det va kul, vi va hemma runt 04 på natten hos fia igen så vi sov över..jag gottade mig i lilla virans säng!! haha.. barnen sov hos min syster och liam ville absolut inte med hem, han skulle sova en natt till men fick med han hem till slut!

På lördag kvällen va det dags för elins fest med coctail tema..det va super coolt. på hennes altan hade dom det. med drinkbord så man fick vilken drink man ville, jag hittade min favorit. sen hade dom ett band som spelade. så härlig stämning..och massa god plockmat och trevliga människor.super lyckat

det fina värdparet

elin josse o jag, å nej jag e inte gravid..bara en synvilla..haha! men det bjuder jag på..

Ja så denna helgen va det fest 2 dagar i rad, inget man e van vid nu för tiden direkt, man e ju ingen ungdom..haha. men kul har det varit..och nästa lördag e det dax igen, rocka billy fest  på gnistan. hihi lite typiskt bara att de enda 3 sakerna vi skulle gå på under hela sommaren ska komma precis efter varandra, men  men de e smällar man få ta..=) barnen får ju sova hos min syster så dom e ju lyckliga.. nu ser jag fram emot veckan med mina hjärtan, andreas börjar jobba i morgon..tråk.. fast å andra sidan tror  jag nog detta småfolk håller mig sysselsatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar