torsdag 26 juli 2012

bad bad o bad o bad

lite dålig i söndags men med rätta medicinen så gick det kanon..



MÅNDAG

Denna veckan har vi haft det helt underbart med massa sol o bad. känns som vi badat 100 gånger.. i Måndags va vi ute i bökenäs hela dagen med min syster och mamma och Elin o Lee. va jätte mysigt de har ju även pool som liam älskar att bada i..och havet va med mysigt..Liam är lika mycket vattendjur som sina kusiner,



På kvällen stack vi bort till frida o nova och som dom inte badat tillräckligt så tog de ett dopp till med loppan...3 crazy kids


sen åkte jag o lisa och storhandlade..handlade nya blommor..köpte liljor. och redan nästa morgon hade de slagit ut..så fina!!!hittade också äntligen burkar som passade till våra lådor så vi kunde få lite ordning i skafferiet..va på tiden om man säger så..hihi


TISDAG

Tisdagen spenderade vi i Mollsjön med fia o flickorna och jenny och lilla Vilda. Liam låg i nästan hela tiden och till och med jag badade!!!


ONSDAG

godmorgon du älskade

på morgonen gick vi en liten runda i byn  med hundarna..
sen gick vi hem och jag började storstäda hela huset, snälla mamma kom ner och hjälpte mig. så skönt när det va klart..va helt genomsvett så vi åkte ner själva och tillbringade eftermiddagen vid långan...helt ljuvligt va det och så skönt i skuggan..

På kvällen gjorde vi det vi gör varje kväll och oftast på morgonen med..liams favorit syssla..cykla en runda..lisefis åkte i cykelvagnen denna gången!

godnatttttt min skattttttttt

TORSDAG
i förmiddags bakade vi en massa bullar att ta med oss till stranden...elin o lee kom och gjorde oss sällskap, kul så liam fick nån att leka med..och lekte det gjorde dom..va i hela tiden och sjöng och hade sig och hade super kul..dom e så goa dom 2..

i kväll har vi haft lite torsdagsmys med tacos och laddar inför en fullspäckad helg...

hoppas ni får en fin helg...=)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar