onsdag 4 juli 2012

gott o blandat

Lite om vad vi gjort sen sist!! blir ett jätte inlägg och massa bilder..men passar bra innan ett litet sommaruppehåll=)

varit på cruzing i Ronneby på kajsa lisas parkering, super kul massa folk, mingel hela kvällen lång,,och så fixade jag så klart så att vi fick åka lite också så vi fick oss en bra runda..


Varit och hälsat på min stackars guddotter Ammalie som inte får se sin gudmor alltför ofta..men nu när det är sommarlov ska hon komma och sova över och då ska vi mysa=)


Varit på grillkväll och kollat in semesterkorten från turkiet hos fia o erik,,tog inga kort men på kortet nedan är vi också på middag hos fia o erik, det måste varit en mycket lugn middag för då va det  bara liam o elvira som fanns..mycket lungt måste det vart=)=)hihi...för sen dröjde det inte länge innan två små damer dykte upp, lisa o olivia..och sen dröjde det inte länge innan lovis gjorde entre, nu gör ju i och för sig den damen inte mycket väsen av sig..men många e vi..och fler blir vi=)=)=)med tiden=),

                                             LIAM O ELVIRA

                                          varit på grill och sjung kväll hos johan o frida=)


Varit på fisketur med barnen, liam blev livrädd när vi fick upp fisken, och ville inte fiska mer,!!men mysigt och va vid sjön i alla fall!


Dagiskorten kom på posten i dag på mina ÄLSKLINGAR!!




letat länge länge efter den vanliga hederliga cykelbyxan till Lisa, men inte hittat den nån stans, bara shorts, 3 kvarts byxor tights överallt,, och så äntligen såg jag att det fått in på maxi!! så köpte alla 3 direkt. e ju perfekta till linne, tunikor, klänningar, ja allt..länge leve cykelbyxan..


fått hem min underbara julservis. fick nästan julkänsla. längtar nästan efter julen nu..tänk o sitta dricka julmust i de glasen ..haha!



sagt hejdå till emma som vi fått ha en vecka nu...syns nästa år..åh nu ska jag lära mig att scypa..kommer sakna dig bruttan!

























Varit på brunnen och badat i 2 heldagar, super mysigt och barnen älskar det.


Åh till sist, det bästa av allt. varit och träffat Jonathan i går, fasters lilla goding! han  är så söt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar