söndag 15 juli 2012

tjenis

Tjenis, min nya mobil har jag nu och jag älskar den, den är superbra och har allt de jag sökte, ingen fördröjning på camera o.s.v...o.s.v...allra första kortet som togs va på finaste flickorna Caisa o Lisa..



Andra kortet va på min lööv Lovis

inte gjort så mycket sen sist, eller ja lite har man väl hunnit med=)=),  som haft mysis pysis kväll med Fia o Erik..ovanligt va? haha

Haft jordgubbsvin /dooleys/godis/chips/spela skippo kväll med hanna och frida! jag vann givetvis.

piffat upp lite här hemma. med lite nytt småplock. ny duk och klätt om stolarna och möblerat om lite och flyttat kökssoffan till annan plats. nya soffkuddar och lite blommor. de gjorde susen..

mitt nya (gamla) jag...blond!! trivs jätte bra!

Nu e vi hemkomna från high chaparall som vi har spenderat dagen på med trevligt sällskap..fast lite besviken på de..inte alls som jag kommer i håg det. mycker mer fart o fläkt förr än nu..fast säkert roligare för större barn, fast mina va för små...fast vi hade  kul ändå och gjorde de barnen kunde göra...åka karusell , åka tåg och rida....

två tröttisar i morse kl 08.00..e ju mitt i natten för oss..

framme=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar