onsdag 27 juni 2012

midsommar

I måndags va vi i växjö på leksaksaffären. Skulle överraska barnen med nya cyklar..Liam blev helt galet lycklig och valde den vi trodde,,cross cyklen..Lisa däremot ville inte ha nån cykel sa hon..jag har redan en hemma sa hon..jaha ok..gick inte att övertala henne, jag ville hon skulle få en riktig cykel med stödhjul med prinsessorna på men nej det ville hon inte, hon gillar den hon har..så får väl vänta lite med det då...men en docka med sulky ville hon ha så det fick hon och en ny bilstol..nu åker hon fint!!! sen åt vi på mcdonalds. riktig mysigt med lite familjetid.



































I går va fia o tjejerna här..och det har ju regnat en del, tror jag inte ungått någon..så massa vatten i sandlådan, och det e ju jätte kul att leka i...


Jag har blivit faster till världens finaste Jonathan, och givetvis e jag snorförkyld så kan ju inte träffa honom..så surt!!längtar ju så=)   

I fredags på midsommarafton hade vi det super, jag gick hela dagen med min hemska förkylning som inte vill ge med sig men det gick ändå...vi cyklade ett helt gäng från min syster och båten över till karön för picknic och midsommardans, det va skitkul o cykla med alla och mysigt och uppehåll tack o lov på karön, sen cyklade vi tillbaka på efter middagen och då åt vi jordgubbar och grädde o glass o badade i poolen. sen lekte vi...och det va lek på liv o död, vinn eller försvinn....hahaha=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar