söndag 19 augusti 2012

Vår helg..



Fredag morgon började vi dagen hos dessa 3 godingar och deras mamma..i deras såå fina hus..Liam va och lekte med kompis så lisa fick för en gångs skulle stå i centrum och leka med amanda..

sen åkte vi och kolla de hur liam hade det med sin kompis för de va i väg och badade så satte oss lite med dom så Lisa med fick bada lite..va ju hur varmt som helst.

 sen kom fia och tjejerna till oss så åkte vi till pizzan i backaryd för att äta innan fotbollen..sen stack vi utan att betala så fia fick snällt köra tillbaka,,hahah jag nöt inte..=)pinsamt värre....
Liam stylar sig inför olivia.

sötingar, en härlig kväll.. på fotboll..

                            På lördagen (igår) hade jag kalas för familjerna. fick så fina grejer..TACK.
en till klot lykta som jag önskade mig, har redan en men tycker det är så fint med 2..fina glasunderlägg. en smyckes skor till örhänge och ringar, så fina blommor, pengar och presentkort..e så nöjd för allt..TACK..
På kvällen kom fia och erik och andreas och erik gick ut på kvällen, men innan det satt vi och hade mys på altanen..och dom hade med så fina presenter. 3 örhänge,.världens finaste örhänge fick jag..glassar..dom kommer bli använda mycket..fia hade helt rätt, står mitt namn på dom!!hihi..sen superfin blomma, och en muffins till min lilla samling!
och stackars issa blev getingstucken på kvällen..hon blev så jäkla svullen lillan..
dagen till ära hade jag mina ljuslila nya bralls.. 

i dag har det varit riktigt hett, vilket nog ingen missade..så åkte till brunnen  på våran sista semesterdag..hade det ljuvligt, fast nästan för varmt. liam låg som vanligt i hela vår vistelse där.. sen avslutade vi med att äta middag ute..nu i kväll fick barnen gå i säng mycket tidigt för att orka upp i morgon.. jag har packat dagis väskorna ..känns konstigt att varken nappar blöjor eller snuttar ska med..finns ju inte i vårt hus längre..konstig vemodig känsla,,haha...ser så mycket fram emot denna hösten..så det ska bli kul att komma i gång med allt i morgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar