onsdag 22 augusti 2012

hej hopp


i måndags morgon va jag på g klaven och hämtade mitt nya schema för denna terminen..ett riktigt superschema, så nöjd..och de va så kul och träffa alla lärare igen..längtar tills i morgon då jag börjar..ska bli så kul och träffa alla elever efter sommaren..=)=)=)=)

Bullfrukost..det behövde vi allihopa i går morse efter den skrik och bråk tråk morgonen...jisses..vilken morgon..tur det inte händer så ofta..

i går började jag på mitt andra jobb också..så kul och träffa barnen där , och kul och träffa kollegorna  där också..daniel ville inte va med på kort..haha..


men innan jobbet i går hann jag med en lite shoppingrunda..skulle köpa de som fattades barnen inför höst dagis..och detta året va det enda som behövdes gummistövlar till båda och regnbyxor till lisa..allt annat fanns hemma och passade äver i år...de gillar vi=)

dock när jag gick där i affärerna så råkade det visst bli lite till!! en blus med jordgubbar på..kunde bara inte motstå..en sminklåda..såfin och kanonbra till alla mina örhängen..en skylt som va så cool o passar mycket bra hos oss..! fina rosörhänge och en spargris som en flugsvamp..jag älskar ju flugsvampar..och svarta jeans till mig och svarta byxor till lilldamen här hemma..

lilla kelly behövde en huvudkudde när min famn för en gångs skulle va ledig!

glömde ju att visa tavlan jag fick av andreas storasyster när jag fyllde år..så fin..
det va allt för denna gång..hej hopp..

1 kommentar:

  1. ja jag fattar inte att folk orkar- läs inte min blogg om du stör dig liksom, svårare än så e de ju inte;) och att sen vara anonym-om man nu tycker nått såå mycket så stå för det herre gud!!
    och din var ju ännu värre än min- my god avundsjuka människa liksom, get a life!!
    varför inte skriva nått snällt istället liksom!!
    Tur vi e tuffa brudar i lyxförpackning;)

    SvaraRadera