torsdag 9 augusti 2012

halå

Hejsan!!
i måndags hade vi en riktig tråk&bråk dag..inget att göra och ingen att va med...stackars oss...för gå hemma en hel dag och bara ta det lungt kan ju faktiskt va farligt!! haha...tack o lov så ringde Sandra och siri från barnens dagis och undrade om vi ville komma och leka..och JAAA det ville vi så vi hoppade på cyklarna direkt och cyklade dit..och barnen lekte och vi satte oss i köket och började prata och rätt va det va hade det gått typ 3 timmar...hur de kunde gå till fattar jag inte men vi hade mycket att prata om tydligen!!!hihi=) I tisdags när vi vakande åkte vi ner till röaby och plockade hallon, massor.tur jag hade en sån bra bärplockare med mig...så ont i magen, åt nog lika mycket som jag plockade..så stora och fina.sen hem och frös in det..hösten är räddad!=) på eftermiddagen kom min kollega och vän anette hit..där gick ett par prat timmar igen..hus bebisar hundar livet jobb drömmar framtidsplaner...haha många va kategorierna...




































































på onsdag förmiddagen åkte vi hem till fia för en date.. jag bakade hallonmuffins och tog med mig! Emma och söta Ofelia va med där..

Sen åkte vi hem för Liam hade bestämt lektid med dagiskompisen Erik...Så Lisa fick för första gången ringa en kompis från dagis hon också. hon Ringde Siri som gärna ville komma och leka...Lisa hon va så stolt så stolt och så glad och poängterade flera gånger..mamma siri är MIN kompis. så söt..dom bjöd sina kompisar på pannkakor och sen på glass och fika..dom lekte i flera timmar..

på kvällen va vi borta och kollade lite när Andreas och johan spelade tennis..det va fotboll samtidigt så jag gick lite emellan..barnen roade sig med att brotta ner frida..hon hade inte en chans..hahaha

I dag kom fia och tjejerna och förgyllde vår dag, satt och kollade på en minitripp vi ska göra...hahahaha....barnen kollade på film och leket och vi gick till affären och köpte glass..och sötingen fick man träffa i dag,.en liten stund i alla fall...hon sov hela tiden i går när vi va där..

Nu i kväll har Sandra och Mats och deras 3 godingar varit här på middag...och planer smiddes..hehe fick i alla fall en bild bakifrån på amanda emil o anton..haha

nu är kl 23.00..mycket för mycket när det gäller mig...så nu e dags för bingen, fast först lite korsord och flytta runt lite barn som ligger lite överallt...ha en superbra helg hörrni...

1 kommentar:

  1. du klarade att få bort musbilden=) bloggen har blivit jätte fin. blir lite avis på prickarna=)

    SvaraRadera