måndag 27 augusti 2012

blommor och möblering bl.a


Hej på er....Bytt sovrum här hemma. vi har bytt med Lisa..blev super bra..vi ska dock tapetsera om vårat rosa rum med små stjärnor, haha men det får va så länge..ganska fint ändå=) sov jätte bra och lisa va hur nöjd som helst!!nu har hon o liam rummen brevid varandra slipper hon gå åt andra hållet..=)

 
                                                                         Lisas
På mina springtimmar i veckan hälsade jag på denna godingen..


världens finaste.
 
i fredags kom sara andreas o robin hit och hade myskväll och barnen lekte. och jag fick finaste presenten en kakburk. tittat på den många gånger. och nu e den min..tack för det bruttan!
i lördags kom sandra och hennes triss hit och vi slog i hjäl ett par timmar på altanen  medans huliganerna lekte och fikade!!. och på kvällen åkte vi till fia med familj och käkade hamburgare och alldeles för mycket gotte som vanligt..men himla gott va det!!
 
min fina flugsvamp gjorde sig bra i mitt kök..
 



i söndags åkte vi till ikea, skulle ha bord o pallar till lisas rum och lite smått och gott...kom hem med en hög med påslakan lakan och en massa blommor..blommor, de behövde mitt hem kan jag säga..
 
äkta??  å neej...riktiga blommor kör vi endast sommartid..fast lite äkta har jag så klart..gröna, som ej dör hela tiden..haha..
 
precis kollat på robinsson och kollar nu ensam mamma söker samtidigt som jag bloggar plockar ögonbryn och äter sallad och skriver in nya arbetstider i min kalender..tur man är kvinna..haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar