söndag 12 augusti 2012

vår helg

Denna helgen gick rysligt fort tycker jag.. och i morgon börjar min sista semestervecka..sen har jag varit ledig hela sommaren...så den tänker vi ta tillvara på så gott vi kan!!!

FREDAG
morgonmys i sängen med julböcker..hmmmm











sen hade vi sån tur att frida och nova kom med goa frallor till oss så blev en brakfrulle...sen tog vi barnen och åkte in till maxi..de däremot e en tripp vi helst vill glömma med skrik och utbrott om vartannat..liam höll sig lugn med tjejerna avlöste varandra...men kom därifrån med det jag skulle i alla fall..skor till barnen,,e ju snart dagis dax ju!!! 






























sen åkte jag och barnen till fia.. och liam o olivia dök ner i jordhögen direkt o lekte..jätte kul..tyckte dom..        sen åkte vi in och utfodrade vilddjuren på kebabhouse, innan det va dags för fotboll i bräknehoby...vi hade maja med oss..bäste barnvakten så vi kunde faktiskt titta på matchen..hahaha  


























































LÖRDAG...
 åkte jag o barnen in till hundutställningen och mötte upp Anette och kollade på alla fina hundar..sen åkte vi till golfklubben och mötte upp andreas och åt lunch..supergott va det..barnen fick blåbärsglass till efterätt     
På kvällen va frille hos oss och andreas syster sara så vi satt ute med dom hela kvällen och grillade..fick även besök av Willy..=)   



















SÖNDAG
cyklade bort till frida o lopp när vi vaknade och fikade..hanna kom med muffins. och nova o lisa höll låda som alltid..ja dessa två... 

















































































i eftemiddag blev vi bjudna på grillning av svärföräldrarna..mycket gott..sen när vi kom hem så gick vi runt hejan i väldigt rask takt...ja efter lilla utbrottet från liam som promt skulle ha sin sparkcykel i stället för cykel...han e svår övertalad den ungen om han väl besämt sig!!

i bilen på väg till stan,,,mamma o pappa titta jag är en uggla..haha
























(big mama) men de ska de bli ändring på nu..började í dag..147851666498 gången gillt...hehe

Nu ska jag äta kvällmat i soffan och beställa lilla lisas födelsedagspresenter som hon ska få av oss..visar nästa inlägg..hon kommer så glad....planera min födelsedag..fyller på torsdag..och skriva matlistor...sen blir det sängen...natti natti vänner
      
                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar