söndag 5 augusti 2012

=)=)=)

Hej


Fredagen fortsatte ju bjuda på lite sol..så de va bad för hela slanten!! goa liam med sin snorkel och simglas..haha!!!!!! härligt med lite sol i alla fall..

sen kom fia och dom på kvälla och vi grillade sen gick hälften av oss på fotboll..jag fia lisa och elvira gick och såg backaryd vinna mot eringsboda med 2-0...gött....=)




Lördagen började vi med en lång cykeltur. så klart med drick stop hos morfar.
dock vet jag ej vem som gav liam glaset..det va då inte jag i alla fall..haha

Sen kom Johanna och Tobbe med barnen och hade med sig massa god mat! va så gott...Thai Tobbe kan han..hahaha..mysig kväll med spel och prat..Leia försvann men tobbe räddade henne..haha, denna unge. skrattade så jag inte kunde andas...underbara leia..=)

I dag har jag och mamma och syster åkt med våra barn till ljungby för att träffa lill-prinsen..stannade och fikade och hade så kul på ett ställe på vägen, en mini camping..barnen badade som galningar och hoppade i från bryggan...jag e ju badkruka men mamma fick ta första passet i vattnet och sen tog calle o caisa över...lyckades ta två bilder på liam i luften..=)

Framme hos Frille
 och det bästa..gosa Jonathan..
känna hans lukt och få pussa och krama honon lite..underbart..han e så otroligt söt och fin..fasters plutt..önskar så vi bodde närmre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar