fredag 17 augusti 2012

underbara kalasdagar..

Fyllde ju år i onsdags men ska inte ha mitt kalas förrän till helgen på lördag, då kommer familjerna=)  men när jag kom ner i onsdags väntade ändå lite paket på mig från älskling och barnen..de låg ¨på handfatet..haha. jag blev jätte glad..











sen åkte vi upp till mamma en runda jag och barnen,,haha och där möttes jag av flaggor och skönsång av mamma o maia...mamma e underbar..sen hade de bakat supergod hallontårta till mig..åt en stor bit.=) sen gick vi en liten runda i skogen!!! .
 

Sen på eftermiddagen åkte vi på kalas uppe i skogarna till Molly..på 6 års kalas. usch hon föddes ju nyss..haha..va jätte mysigt och jag delar gärna min födelsadag med godingen..

När vi kom hem därifrån hade mina mostrar varit här och lämnat en present till mig..åhh va glad jag blev. den va en superfin tavla...från en av mina favvo affärer In my house..den ska jag absolut försöka leva efter...=)

sen hade lite mys älskling barnen och jag..chips o dipp och räkor och skåla för mami på cocacola 22.00 på kvällen..de e vi det..hahaha...

så hade en jätte mysig födelsedag. Igår ville min syster fira mig för dom kan inte komma på lördag på mitt kalas, så vi åkte in till kallekrona syrran jag och våra barn..calle o caisa och ju mina barns idoler.. blev först bjuden på lunch på utkiken där det va jätte mysigt och sen fick jag välja kläder.. vi hade det så mysigt tillsammmans allihopa...calle o caisa e helt fantastiska med liam o lisa...så lustigt att vi båda fick först en pojk och sen en flicka och ungefär samma mellanrum..bara det att jag fick någrrra år efter..=) vi e i alla fall helt normala...hahaha,,tack för en kanondag syster yster..
lite shoppat blev det i karlskrona..handlade lite på mitt presentkort jag fick av älskling..lila jeans..nu har jag snart alla färger utom gul och grön..världens finaste pyjamasbyxor, och barnen fick äntligen ett varsitt paraply...

av frida fick jag i onsdags jätte fin ljusstake och fina skålar hårprodukt och "träningskläder" hmmm jaja jag tar den piken...haha
sen köpte jag en donut snodd, va ganska smidig efter lite övning. bra att ha nån stanns att göra av kalufsen..

min fining =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar