söndag 13 mars 2011

Heej!!#

Lite premiär på fritidsgården har vi haft! jag o linda e numera där som ledare varje torsdag!!jätte roligt,o barnen verkar gilla det!! alla e välkomna att pyssla med oss.












Första cykel turen e med avklarad..så nu vill Liam alltid cykla. han har växt rejält sen förra året så en liten vår renovering på den med höja sadel o styre o bort med stödhjulen så e det bara att köra!!!











I går lördag va jag på ikea med linda o hanna..jätte kul..fick lite smått handlat..ikea e ju alltid kul..längtar tills vårt nya kök e klart sen ska jag dit shoppa loss...På kvällen va vi på middag o melodifestival kväll hos Fia o Erik och sötis flickorna..lika trevligt som alltid o jätte god mat!!! barnen lekte o hade sig hela kvällen!!Liam fick lilla utbrottet när vi skulle hem..den envisa lilla man..somnade som stockar i bilen och sov länge i dag!!

nu ska vi snart bort till hanna o elli på kvällsfika sen hem o lägga barnen o invänta solsidan o lite mys med gotte!! jobbar måndag o tisdag på mitt nya jobb så det ser jag fram emot..och till helgen väntas 25 års partaj med utgång i karlskrona..vet inte ens om jag varit ute där nån gång så ska bli jätte kul..bara tjejer..ser så fram emot det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar