tisdag 15 mars 2011

natti

Måste börja med...Grattis världens bästa Caisa, min fina systerdotter..10 år. va hände där?=)hon va ju nyss liten plutt=)















Har börjat mitt nya jobb och har intro denna veckan och trivs hur bra som helst än så länge!! så känns jätte kul. Liam trivs på dagis men det gör inte lisa just nu. skriker som en galning...vet inte va som flygit i henne..kanske e hon på väg att bli sjuk..hoppas inte, tycker vi vart tillräckligt sjuka..men jisses va man upskattar sina barn och lediga dagar när man jobbar..denna vecka blir det 4 dagar i rad o de e inte jag van vid på mina ynka 50%...men jag kommer aldrig jobba mera så länge barnen e små=)=)e helt perfekt..ja barnen sover så klart sen länge,,lisa e ju så trött efter dagis så henne ser man ju knappt röken av.. hinner ju inte mer än hem innan hon somnar för natten...ska bli skönt att vara ledig 5 dagar from fredag...i morgon ser vi fram emot en dag hos poppan som det så klart kommer bloggas om...pusss o godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar